Friday, November 13, 2009

:: My baby yeewwww ::



tadi aku baru lepas g scan....hehehehe....dh besar anak mama....berat die dh 359gram pada usia 20weeks3days....normal la tu.....bestnya...tgk movement nye...comel je...

berat aku lak ade peningkatan...ala2 berat sama time alisya dulu.....aku dh makin berselera makan...but still say noooooooo to chicken okey....tu sbb alisya xsesuai jd hot chick......acik minah brutal okey........

yg mencabarnya kali ni...setiap bulan ade kejutan...skrg ni aku terlalu kerap cramp....makan kalsium pil ni bergelen2...memula 250mg sehari...skrg dh naik 800mg sehari pun same....byk betul bby ni sedut khasiat dlm bdn aku......anak ku syg...sedut le makanan lebih ckit.....so that berat mama ni xde le mencanak naiknya....huhuuhuhu

5 comments :

Ieda said...

bb la yg nak mkn tu..sbb tu berat naik....

Chor Ayu said...

eynaaa....bestnyeee.....

~: T :~ said...

sonoknye...

ummiirfan said...

ina malas minum susu ekkk...
akak alhamdulilah la.. masa peknenkan amsyar tak pernah la cramp, sebab kalsium cukup kot..yg ni pun.. nampak gayanya macam ok jer.
tak rasa cramp lagik...

eyna said...

ni mmg kerap cramp....eyna rase sbb environment opis ni yg sejuk mcm dlm fridge...kat umah ok je....huhuhuhu.....mase alisya hari tu xde la cramp teruk mcm ni....

kak ummi dh bape minggu ek?

:: Track je ::