Monday, October 19, 2009

:: My Sis In Law Wedding ::

ni cite yg plg bombastik......lepas kuar hosp aku dpt MC seminggu...so aku amik mase ni utk siapkan bunga telur utk adik ipar aku.......so aku buat le bersungguh sbb aku ni mmg klu dh dpt keje aku hadapkan smpi sudah.......disebabkan hantaran dh sattle awal....aku siapkan la bunga telur ni plak....rumit gak keje nye....smpi kasar la jari jemari aku ni kan...menggentel dawai n bunga stoking utk bunga telur ni.....hasilnya xde la buruk mane.....hahahahaahaha....

aku blk sban hari khamis.....tlg adik ipar aku pakai inai...hurm....aku blk2 sume keje mcm dh nk sattle....so aku xbyk sgt le nk buat....jumaat pg aku bgn terus masukkan telur dlm bekas bunga telur nih.......penat aku buat tau.....nak patah pinggang aku menggodek benda ni....ditambah lak dgn komen membina dr anak aku....."ma....ame...ame ye..."...aku bg die reben yg same...tu yg heboh dok tanya....same ye....penat aku nk layan die.....dh mcm kaunter pertanyaan je aku ni........aku xnak bg org lain masukkan telur ni sbb rebennya sensetip....hbs buruk lak hasil tangan aku yg xseberapa ni....janji siap......

sblm tu dh jenuh bertungkus lumus memerah otak nk decorate hantaran utk adik ipar aku........naik biol gak kepala ni.....pape pun yg penting aku cipta sendiri okey....no copy cat.....naik patah gak pinggang aku ngadap hantaran ni...aku ni jenis dh ngadap benda selagi xsiap...selagi tu aku xkan berenti....ni la akibatnya....tp xpe...janji aku puas hati...benda siap depan mata....lepas masukkan telur dlm bekas bunga telur aku touchup ckit hantaran tu....bg naik ckit.....naik patah gak le pinggang akak dik non oooiii.....tenok le gambor2 nye...


agak memenatkan....lepas tu aku kemas lak bilik...hias mane yg ptt.....bab ni aku plg nyesal sbb aku xdpt capture gmbr 1 hasil keje aku ni.....addooiii...sengal lak aku time ni.......xpe2.....xde rezeki korang sume nk tgk bilik penantin mcm mane......so korang nak cite seterusnya....apa yg terjadi sabtunya.....kite sambung kat post lain lak.....lbh sensasi dan menarik.....dr majlis akad nikah smpi le ke majlis bertandang umah lelaki..........so tunggggggguuuuuuuuuuuuuu

2 comments :

Ain said...

wah.. cantiknyer.. kreatif k.eyna ni ek.. hihi.. ain suka color dia.. soft..

**Nae/Naz** said...

pandainyerrr eyna wat...leh upah arr pasni hihi

:: Track je ::