Friday, October 23, 2009

:: Happy Birthday To Me ::

sedar x sedar dah 26 tahun aku dibenarkan menghirup udara di bumi Allah ni.....Alhamdullillah....aku akan berusaha menjadi manusia yang lebih baik......kali ni lebih bermakna sbb aku sedang menunggu zuriat kedua aku.......sekali lagi Alhamdullillah....mlm td menendang2 bby dlm nih.....mayb nak wish "HAPPY BIRTHDAY TO MAMA".........
selama 26 tahun ni mmg aku bahagia hidup didunia.......dengan cabaran dan dugaan.....aku berjaya mengatasinya......lumrah hidup manusia sentiasa ada turun naiknya...sume tu harus dijadikan pengajaran untuk membina jati diri yang lebih baik dimasa akan dtg.....

skrg aku nak menjadi manusia yang lebih kuat.....lebih beriman kepada Allah.....lebih tabah dan berani......moga aku berjaya dalam hidup aku....dalam membina keluarga aku...dalam mendidik anak2 aku.......AMIN.......

mlm smlm aku dpt present from my beloved hubby......mmg menarik......luv it soooooooo much....n luv u bebe sooooo much tooooooo....thanks a lot for being a good husband to me....n a good father to our children............moga rumahtangga kita akan berkekalan dan kita sama2 cekal dalam menghadapi dugaan yang melanda....AMIN.......

2 comments :

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Hepy b'day to u ina.. :) bestnye hadiah from huby tu.memang menarik.hehe.bile la intan nak dpt mcm tu.huhu.

eyna said...

thanks intan...insyaAllah dptnye....ntah2 lebih kot nti.......

:: Track je ::