Monday, October 5, 2009

:: Doakan Harraz ::

aku terkejut tadi bile dengar berita yg harraz...anak teruna nae yg hensem kene pneumonia....lung infection....addoooii......dlm keadaan skrg ni...penyakit ni mmg xblh nk dibuat main....boleh mengundang penyakit yg lbh merbahaya.....dlm suasana hari raya ni....mesti sayu hati nae menerima dugaan yg hebat ni....

pape aku tetap berdoa untuk harraz.....bby yg plg aku suka tgk muka die....cepat sembuh ye syg.....aku pun xsanggup tgk die menderita......utk nae....byk2 kan bersabar...aku tau mcm mane perasaan die....nak tanggung sume dugaan ni.......

mari kite berdoa same2 untuk harraz....moga Allah lindungi dari penyakit yang merbahaya....sembuhkan penyakitkan dan kuatkan semangatnya...AMIN....credit to noy sbb share story ni........

4 comments :

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Kesiannya harraz.Terkejut bca topik ina. Intan pun nak turut sma berdoa.Smoga harraz cepat sembuh dari penyakit itu.To nae,bawa bersabar k.Insyaallah harraz akan sihat seperti biasa.

SHIMA said...

insyaallah kak...kita sama3 berdoa utk kesihatan harraz...shima pon terkejut gak dpt berita tu..

Ain said...

kesiannyer harraz.. semoga harraz cepat sembuh.. k.eyna, harraz sek masuk wad ke?

**Nae/Naz** said...

thanks eyna & kawan2 semua for the prayers...semoga Allah balas jasa kawan2 nae yg baik ni...huhu...terharu

:: Track je ::