Friday, September 18, 2009

RaYa.....RaYa.........RaYa...........

SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA AHLI KELUARGA AKU....MAK ABAH.....ABANG2 AKU....AKAK, ADIK...MAKCIK2 AKU.....SEPUPU AKU...DAN TEMAN-TEMANKU.......huh...bosannya nak keje hari ni....mayb mood nak berehat2 dah sampai........malas gile nak bangun hari ni.....aku dgr pg td highway dh start jam........huh dugaan betul la.......dok opis ni asyik menguap je......ngantok..........xsbr nk tunggu setengah hari......aku nk blk kemas umah.....kemas mane yg ptt......xkan nk biarkan umah bersepah kan............sungguh last minute........

tahun ni aku kene raya kat sban....umah hubby aku.....huh....aku rindu rendang tok mak....laksa mak yg mebeles.......raya haji nti aku kerah mak buatkan laksa untuk aku........nakkkkkkkkkk jugaaaaakkkkkkkkk.....tu peberet aku tau.......lemang?....mungkin stop kejap...hari tu aku sebat lemang yang abah bekalkan....pening aku sehari suntuk....biol semacam.........

kat sini aku nak mohon maap....aku susun sepuluh jari mintak ampun pada sume yang mengenali diri aku.....samada baru kenal atau dah lama...asal korang pernah bersama2 dan kenal aku..........mungkin sepanjang perkenalan aku ada tersalah cakap....tersalah perbuatan....sakitkan hati korang sume.........so maafkan aku........aku bukan pendendam.......jd aku maafkan sume silap korang pada aku..........moga syawal kali ni akan membawa keberkatan yang lebih dalam hidup kita semua.......AMIN.........

No comments :

:: Track je ::