Tuesday, September 8, 2009

:: KIsah SemAlaM ::

semalam aku cuti........ingt nak bermanja2 kat ats katil.....huhuhuhuuh.....xjd rupanya....teringat aku kene buat buku merah...alang kepalang smlm aku cuti dan klinik bukak....so aku merajinkan diri aku g klinik....kebetulan lak anak aku pun batuk...sekali harung je la kan.........tau le proses nk buat buku merah....punya la renyah.....ke sana ke sini....adooiii....nasib hubby aku ade....tlg tgkkan anak aku yg lasak tu..........

mmg surrender hubby aku kene jd pengawal smlm.....ank aku mmg xtakot org....sume bby die tegur....sume die nk kawan....terlalu peramah....smpi lari la budak2 tgk die......oh tidak........lari kesana.....lari kesini...aku msk jumpa dentist die pun nk msuk.....smpi msk bilik lain.....Ma....Ma...carik aku.....sian hubby aku..........bile aku hilang hubby aku bgtau die...Mama dah merajuk....ayang noti sgt....ternganga mulut die....mula la carik aku.....dr luar aku dengar....Ma...ma....nmpk aku terus peluk....takut aku lari la tu....adoooiii...anak aku tu.....

petang tu surrender nk bwk die....aku hntr g umah bbysitter.....aku g sorang2 jumpa doc sbb nk scan....nk tentukan EDD sbb period aku xregular.......smlm scan....bby aku dh besar...nmpk tangan die dh........huhuhu...jd xsbr lak aku.......

neway aku jumpa afif ngn hubby yannie....kelibat yannie aku xnmpk lak.......afif demam.....aku dgr yannie pun xsihat......aku call die td....mmg die xsihat....ade kuman dlm paru2 n lung pun xclear.....hish kesian btul le....afif lak demam blk....panas lak tu........sedih aku....bertimpa2 dugaan utk yannie sekeluarga......moga die cepat sembuh dan moga Allah jauhkan mereka dr segala malapetaka yg ade....dan lindungi lak kami juga Ya Allah........AMIN...........

2 comments :

SHIMA said...

oo,kakak dh lasak ek...sib baik x jmpa adik...klu x lg pening maa layan 2x alisya..huhu.

kejap je bb dh besar kan? x sabar nk rasa xperience tu lg..anyway, aunty doakan semoga bb sentiasa chat..

kesian btol tgk yannie...dugaan bertimpa3...semoga cepat sembuh yannie n afif..

s.h.a.d.h.i.a said...

peknen 2nd baby ka? best nye... tak sabar pulak rasanye.. hihi

kesian yannie, dugaan betol..

:: Track je ::