Monday, September 28, 2009

:: Kelam Kabut ::

skrg ni tgh dok mengira hari adik ipar aku nak kawen....huhuhu...nape lak aku yg excited kan.....bukan ape...hantaran blm siap sepenuhnya....tu yg dok pening kepala aku ni....minggu ni mcm xdpt nk blk sbb mil aku nak turun sini......

ade lg satu weekend je utk aku siapkan sume sekali.......gubahan sume dh siap...yg aku kene buat skrg ni nak mencantumkan hasil gubahan tu keatas dulang....dah la asyik mimpi aku xdpt siapkan hantaran tu.....mengerikan...sbb benda hantaran ni le yg org selalu dok sibuk nak tengok dan komen kan....addoooiii.....sabor2....

bukan takat hantaran aku kene work on mcm mane nak menata rias muka adik ipar aku lak.....nak kene makeupkan die utk majlis bertandang ke rumah lelaki.....xbuat kenduri besar pun...tu yg berani amik aku utk makeup kan die....tp nerbes beb.....utk tunang hari tu alhamdullillah aku lepas....kali ni utk kawen....mcm dh ade konsep....ala2 smokey eyes gitu....tp aku kene pastikan menjadi le smokey nye tu......jd lain pengsan adik ipar aku.....dh le sejak mengandung ni mmg aku xobses langsung dgn brg2 makeup ni.....siap mase hubby aku offer makeup aku leh tengok je pastu terus blah....surpriseeeeeeeee.......apa sudah jd pada aku.....

so skrg ni...list utama.....aku kene siapkan hantaran...siapkan barangan makeup adik ipar aku.....baju....baju aku belum siap lg...aku dh pesan kat tailor tu....jgn jd mcm raya hari tu.....xsiap....aku dh remind die berkali2....mati aku nti klu xsiap....aku siat2 kulit akak tu nti.....huhuhuu....

No comments :

:: Track je ::