Wednesday, September 2, 2009

:: Dugaan Ramadhan ::

mcm mane aku nak mulakan ek?....huh.....yg pasti amat menyedihkan dan memenatkan....mmg hati aku xsedap dari hari jumaat lagi sbnrnya.....tp aku kuatkan hati cekal...sbb aku mmg nekad nk blk ipoh.....

sabtu tu aku smpi mlm....sbb hari hujan....plus kete byk...berbuka dlm kete je...smpi umah aku gembira sbb dpt jumpa mak abah....alisya pun same....pangai die pun menjadi2 sbb byk supporter.....main tanpa henti sbb sepupu die kat ipoh punyala ramai....dah mcm berpesta umah aku.....happy sgt2 aku.....

hari ahad meriah gak....cu dtg umah bukak pose.....alisya mmg biase le...mengada...org heboh bukak pose...die pun same....mkn mcm2....nasib x muntah....pastu main smpi gelak terbahak2...aku xpenah tgk die sehappy blk ipoh....mayb sbb ramai kawan....ramai nk melayan....

cite bermula pada hari isnin...huh...aku belajar satu pelajaran yg amat berharga....credit utk abang aku yg sulung kerana sudi turunkan ilmu dan pengetahuan die pada aku.....insyaAllah akan aku usahakn kejalan yg benar.....

aku plan blk awal...sblm berbuka sbbnye nak elak jam....elak le sgt....lepas je tol simpang pulai...jam gile...xbergerak....addoooiii....sakitnye hati....dan terjadi le kejadian yg x diingini....accident....huh....siap kete tu lari....jahat gile....temp kete lak naik....kene le naik tow truck....pengalaman yg indah....cewah...ddk dlm kete yg sedang ditarik....hahahahahaha....anak aku lak dlm keadaan emergency tu...leh lak melepas...kene la aku lap pakai wipe je...sbb air xde.....smpi gelap le kitaorg dok kat tepi highway tu....sian hubby ngn sepupu aku...berlapar....hubby aku mmg dh longlai.....tp die kuatkan semangat sbb kebetulan die xsahur lak pg tu.......

so kami bermlm lg kat ipoh...sbb smlm kene sattle kan sume...sattlekan ape yg ptt....blk kene naik train.....anak aku lak naik je train terus terbongkang....lepas berbuka die terjaga....dan memulakan aksi.....nasib naik train...klu naik bas lg parah.....

mmg dugaan yg hebat....kete skrg kat ipoh....huh....nti kene blk ipoh blk....yg pastinya aku akan merindui kete aku tu....cepat2 le siap ye kete....dan semoga bengkel tu buat yg terbaik utk kete aku.....

sekian le bebelan kosong aku.....






2 comments :

ayna ismail said...

langgar dengan kete ape ni?
siap langgar lari tuh....sabar jer la..ni mmg btol2 dugaan...
nasib baek la korang sume okeh..

Ain said...

ya Allah.. kesiannyer.. keta leh repair kak. nasib baik akak n family x apa2...

:: Track je ::