Friday, September 4, 2009

~ Al kisahnya ~

Al kisahnya....smlm punya la awal anak dara aku terlena.....aku pun amik peluang....masuk tdo awal....bangun2...kene siap meja....bersepah ngn makanan....huh byk gile.....rajin lak tgh2 mlm cuci dapur.....pasang filter bio aura lg tu.....huh....skrg ni filter tu penting.....untuk kesihatan.....air adalah sesuatu yg penting dlm diri kite....air yg bersih amat2 penting.....jd aku korbankan duit aku....aku beli utk keluarga aku esp anak aku......die perlukan air yg bersih utk lebih cergas dan minda yg cerdik........more energetic......cewah.....tp sblm aku beli filter ni aku dh buat survey....mmg die antara filter yg baik.....air yg paling baik di dunia adalah air zam2...seantero dunia mengakui air zam2 adalah yang terbaik......pH nye kat mekah adalah 14...smpi malaysia pH nye 12......tu yg rase air tu ckit payau.....sbb xde klorin dlm air tu.....mcm air BIO AURA ni....pH nye cecah smpi 9.5....tinggi untuk air biase.....so aku try...memang elok....

so aku belikan sekali utk mak aku n mil aku.....utk kesihatan diaorg gak....sbb air ni elok utk melancarkan peredaran darah....elok utk org darah tinggi, kencing manis....blh mengawal kolestrol....huhuhuhu.....aku mempromote lak kan.....xslh aku share benda yg elok kan ngn kwn2 sume.....wlupun harga ckit mahal.....tp ala membeli menang memakai....kite ni yg plg penting adalah kesihatan...dengan kesihatan kite leh kuar carik rezeki....kite leh jage anak2 kite....kite leh jaga keluarga kite.....xslh kan melabur utk kebaikan........

klu ade yg berminat aku ade member yg jual benda ni.........elok.....blm cuba belum tau....

No comments :

:: Track je ::