Tuesday, September 15, 2009

:: Aku SUDAH ::

yeaahhuuuuuuu...klu sblm ni post psl AKU BELUM.....skrg dh bertukar menjadi AKU SUDAH............aku sudah beli baju untuk anak aku.......hubby aku dah orderkan kueh raya untuk aku..........yang bestnya aku dpt kueh raya free dr En. Syed sbb status aku....IBU MENGANDUNG......wakakakaka...biskut idaman aku tu.........

Aku sudah amik kete aku smlm.......sihat dan bertambah seri lak kete aku tu....rindu wei pd Cik ViVi aku tuh..........anak aku pun mcm excited naik smlm......hbs sume die tekan2....rindu nk menjahanamkan button2 yg ade dlm kete aku kot............

mlm ni insyaAllah aku nk g jalan TAR...nk carik baju melayu untuk suami tersyg.........complete sudah sumenya.........baju kurung aku khamis baru leh siap....skrg turn nk kuarkan duit lak.....membayar mane yg ptt.......baju kurung aku.........baju kurung anak aku.....kueh raya.......duit pun blm tukar lg.........huhuhuhuhuhuhuhu.......

p/s : ain akak dh beli kat BO......rambang mata......alisya pandai pilih baju sendiri......cantttttiiiiikkkkk.......klu die xnak die ngeleng......no...no...no.......so leh bergaya sakan anak dara den raya ni.............

3 comments :

Ain said...

mak oi...pandainyer alisya.. ahnaf klu letak dua2 kat depan dia.. dua2 nk .. tp klu dia x nk, seblah mata pun x pandang.. huhu..klu dah dia suka tu, kita nk mintak blk pun x lps..

eyna said...

huhuuhu...alisya taste die nk color yg lembut2...ade bunga....akak ade beli t shirt utk die...belang2...simple je la.....bile sarung kat die....die g kat papa die complain...xcantiiikk.....geram je.......

Ain said...

hihi.. pandai alisya pilih..bergaya sakan la ek.. alisya nmpk je lincah tp ttp nk color lembut n bunga2..

:: Track je ::