Thursday, August 20, 2009

Ramadhan al Mubarak

pejam celik...pejam celik...dh nk pose kan.......bestnye....ni merupakan pose yg ketiga buat aku dan hubby dan pose kedua kami bertiga......tahun ni xtau le mcm mane...rase mcm xblh pose....keadaan tidak mengizinkan.....ntah la...mane2 je la.....klu ikutkan mmg aku nk pose.........tp mengenangkan bby dan nasihat doc aku redha je la.............

hurm yg pasti aku sangat2 tidak sabar untuk blk ipoh dan berbuka pose ngn abah n mak.....xsabar.........rase mcm nk panggil doreamon cepatkan waktu......g terus 2nd week pose.....leh blk ipoh....aku dh siapkan menu utk mendera mak ngn abah masak untuk aku....aku dh ade wildcard......adik ngandung le mak....nak makan tu...nk makan ni..........nak makannnnnnn.....yg pastinye menu kegemaran kami.......kuehtiaw kicap....yg turut menjadi kegilaan cik elly......addicted to kuehtiaw kicap.....

huh dasyat aku bukan nak hebohkan pose atau terawikh.....heboh makan lak kan....wakakakaka....tu adalah slh 1 nikmat di bulan ramadhan.........makanan mesti penuh 1 meja.....hubby aku klu dpt membeli mcm xde hari esk dah.........mcm 1o org yg nk mkn kat umah tu.........

pape pun aku xsabar nk tgu time lepas sahur.....kitaorg mesti tercelik bijik mata tgk kuliah pagi....xpun tanya ustaz........cewahhhhhhh......hubby aku sungguh rajin berjaga..........dan paling penting..jgn lupa okeeeeiiii.......msk keje pkl 8 pg.....so sila disiplinkan diri anda....bangun dan bersiap pada waktunya.............

salam ramadhan untuk sume..........moga ramadhan kali ni akan membawa keberkatan dalam diri kite semua..........AMINNNNNNN

2 comments :

**Nae/Naz** said...

eyna kena tag..harap maklum...

**Nae/Naz** said...

salam...eyna kena tag....

:: Track je ::