Thursday, August 27, 2009

:: Non stop ::

apa sudah jadi pada aku......lapar sepanjang masa....normal ke?..masalahnya aku mmg makan....aiiyyooo xkosa.....sbb klu aku pose mesti aku akn muntah drh...smlm dh cuba untuk pose dan tahan....montah aku wei...berserta drh....lembik longlai badan aku.....dh terus fobia pada makanan.....

hari ni aku tumpang sekaki sahur ngn hubby aku....konon nk cover kat opis jgn lapar sgt.....tgh siap2 nk g keje...perut dh berkeroncong....hello belum 2 jam aku makan.....dh lapar blk.....smpi opish aku mkn lg roti....plus air milo.....agak mencabar thn ni bile aku xpose sbb majoriti melayu....so pandangan mereka agak berbeza...aku pun segan....hellooo kawan2 saya bukan sengaja okeyyyy.....dak department aku mmg sporting...xheran...aku ade wildcard okey....i'm pregnant.....dulu mase tyme alisya aku main sebat je sbb aku sorang je melayu dlm tu.....melantan xhengat2......

dr aku smpi opish smpi dh nk blk ni....non stop makan...mengunyah...naik penat aku....n now i'm still hungary.......klu dh xnak mkn....xblh ade menu langsung dlm kepala....bile dh dpt makan...non stop lak....bile aku cuba stop mula la nk muntah bagai...addoooiii.....

kesabaran yg tinggi skrg ni....dh le aku baru kene radang tulang rusuk...dada sesak...sakitttttttt sgt...xleh nk nafas dgn baeeekkk....adoooii......Ya Allah...bagilah aku kekuatan dan kesabaran dalam tempoh aku mengandungkan anak aku ni....sesungguhnya lain anak lain cabarannya......tp aku tetap bahagia sbb Allah tetap memberi aku peluang dan rezeki sekali lagi untuk bergelar MAMA.........Amin.........

4 comments :

~: T :~ said...

huh
banyak nye dugaan eyna peknen kali ni kan
dr x leh masuk makanan
smpi da boleh masuk skrg..
asyik muntah jerrr..
sabar ye ...
dugaan tuh..

eyna said...

mmg byk sabar ni....manja ckit kali ni......lain gile dr alisya.......

Ain said...

mesti bb ni nnt manja lbh. takpe la kak.. itula pengalaman peknen.. dugaan dan cabaran..

eyna said...

tu le...lain2 anak lain pangai nye...tgk kite ngn adik beradik kite je la...mcm2 peelnya kan.....

:: Track je ::