Tuesday, August 11, 2009

KeSalaHan ku....KeSalahan mU.......

apa ade ngn topik ni....hurm...aku sendiri xtau.....aku buntu untuk menerangkan lebih lanjut tentang topik ni.....takut ade hati yang terluka.....ade hati yang menangis.......tp skrg hati aku tengah menangis dan berdarah......luka aku terlalu dalam.....

tolong aku perlukan bahu yang sgt aku percayai selama ni....bahu yg dulu boleh aku kongsi air mata ni....bahu yg boleh belai aku....beri aku sokongan....tp bahu tu mcm dh give up ngn aku....mungkin bosan dengan ngomelan aku yg dianggap kosong dan xde asas......ngomelan aku yg mcm xde makna dlm hidup die....mungkin jugak aku sendiri yg xde makna dlm hidup die.......

aku berdoa moga bahu yang akan dambakan suatu tika dulu...yang mampu menangis dan ketawa ngn aku dtg blk.....faham akan perasaan dan situasi aku.....aku xmau byk....aku cuma maukan pengertian dan hak aku sbg ibu dan isteri.....xnak lebih........aku xperlukan harta sbb tu sume mainan dunia...aku inginkan kebahagiaan....bukan wang ringgit.....aku ingin kan pengertian bukan balasan dingin....

6 comments :

SHIMA said...

sabar yer kak eyna. Ni semua ujian utk akak..Shima doakan apa yg akak ingin kan kembali menyinar semula, cuma ia mengambil masa...

Berdoa byk3,tabahkan hati dan redho ngn apa yg telah berlaku..Apapun, shima support akak dr belakang.

isya said...

eyna..tenang n sabar ye..biasalah ujian Allah..yang kita tak pernah duga..ada masalah ker? takder masalah yang tak boleh di selesaikan.
Berdoa n jangan pernah berhenti berharap.. DIA sedang berbicara dengan kita makna sabar...

Rizziela said...

naper plak ni ina?

Ieda said...

eyna...sabar la yer...same2 kita cuba tempuh....ieda pun xtau nak komen ape..sbb ieda pun sedang melaluinya...

CIK CT said...

naper nih eyna...sedehnya...

eyna said...

hurm thanks for all support....xde pape pun...ngomelan org ngandung yg ngade2....hehehehehehe...xde idea nk post ape.....

:: Track je ::