Monday, August 24, 2009

~ Gelagat anak dara aku ~

ni le gelagat anak dara aku yg makin besar dan byk akal.....sibuk nak pakai suar sendiri...bile aku offer xbg...nk cuba gak selagi boleh....

dh la mase berbuka pose tu die yg over ngalahkan org yg pose...mkn non stop.....xpe janji die nak makan....tp tu le...klu org jumpa die...sume ckp mcm aku xbg die mkn....padahal mcm2 sumbat....badan maintain mcm tu je...heran gak aku sbnrnya...

so enjoy da video..........

video

4 comments :

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

hehehehehe... diorang tgh belajar nak berdikari...
sama la mcm rayyan...
seluar dgn baju, konon2 nak pakai sendiri... tp, langsung x masuk2...
lps tu nak marah....
skg ni pun, die dah pandai marah, klu die susun ape2, tp, x jadi mcm yg die nak....

eyna said...

mmg cepat hangin diaorg...alisya selagi boleh die nk cuba....xblh nti die tinggalkan le benda tu....kene hangin xok...ngamok le die........

Ain said...

k.eyna.. ahnaf pun semua kata dah susut,mcm kita x bg mkn, pdhal, mcm2 kita bg n mcm2 dia mkan.. huhu.. ahnaf sek ni marah klu ni wat bunyi kucing x tak dapat, dia wat jd cam bunyi rimau..

eyna said...

mcm2 akal budak skrg ni....

:: Track je ::