Friday, August 28, 2009

:: Esok Balik Ipoh ::

InsyaAllah....klu diizinkan Allah...esk aku leh blk ipoh.....bertemu keluarga ku yg amat kucintai dan kurindui....

yeahhhuuuu...xsabar nak menanti hari esok......harap2 sume berjalan lancar....aku bukan xsuka nak bertemu dengan org lain...cuma aku mahukan cuti aku lbh bermakna.....lebih menjadi kenangan.....

aku pun klu blh nk yg terbaik....tp xsume yg kite nak akan menjadi kenyataan......1 hari nti insyaAllah dengan izin Allah...sume akan menjadi seperti sedia kala....bile dan bagaimana....hanya Dia yang tentukan.......

2 comments :

Ieda said...

ina yang baik hati...nak jumpe...kt jumpe ahad leh x...

eyna said...

puan ieda syg...sori le sesgt....jadual padat dan ade kearalan dan dugaan yg hebat....so xdapat....huhuhuhuh

:: Track je ::