Tuesday, August 4, 2009

:: Betul-beTul xSihaT ::

aku betul2 xsihat....kali ni nye pregnancy mmg menguji aku...sblm ni teruk gak...tp sbb kali ni aku nye tanggungjawab semakin berat...kene handle si kakak yang semakin byk akal........kdg2 mmg aku sangat tidak larat....penat gile...nasib hubby aku tolong ckit2....kurang sikit bebanan aku....tp tu le...mcm mane pun die main ngn hubby aku...bile nak tdo mesti carik aku.....walau kat mane......die xkan tdo ngn org lain....letak le die kat ats katil mahal ketiak aku gak menjadi idaman kalbu......ngn papa die hanya utk bermain....

aku tau anak aku tu ade terasa sesuatu....blk2 keje atau bangun pagi2 ade je cite die...walau aku xfaham aku layan sebaik mungkin......aku xnak die terasa...aku nak die rase aku sgt syg kat die....xde bezanya ngn anak aku dlm perut ni......same je.....anak aku darah daging aku......

smlm hari yg sgt teruk bg aku.....langsung xblh masuk pape makanan dlm perut ni.....mkn je uwweeekkk...muntah.....smpi kuar drh smlm.....addoooiii.....aku terus berdoa moga Allah bg aku kekuatan kali ni.....ketabahan dalam mengandungkan anak aku dan menjaga si kakak tu.....pagi ni bangun2 tgk mata die merah....hurm jangkit adam kot.....lumrah....adam pun terkena jangkitan dari die psl benjolan kat kepala tu....

pagi ni rase mcm nk MC...tp keadaan x mengizinkan....aku dh kerap MC nanti ape lak laporan yg akan dibuat keatas aku...aku xrela....aku masih sygkan rezeki aku kat sini....dah seribu rahmat aku xdihujani kerja berat kat sini...xde la aku preasure sgt...

Moga Allah beri aku kekuatan dlm menjalani kehidupan sbg ibu kepada anak2 aku......moga anak2 aku terlindung dr segala bahaya dan malapetaka......dan sihatkan lah anak aku alisya.....sihatkan diri aku...cergaskan aku kembali supaya aku blh jalankan tanggungjawab aku dengan baik.......korang sume doakan untuk aku......aku perlukan sokongan dr semua pihak.....AMIN.......

4 comments :

Ain said...

k.eyna.. klu x larat mc jela kak.. jgn paksa diri.. jg diri elok2 k.. akak try la minum susu suam ckit..

SHIMA said...

lor,siannya kak eyna...x pe,x larat x yah buat keje...org pon paham akak tgh pregn...

eyna said...

huhuhu...tengkiu bg sokongan.....selagi terdaya keje je la......nak buat mcm mane...kite mkn gaji...huhuhuhu

Ieda said...

eyna kuatkan semangat yer...kalau xlarat jgn paksa badan tau

:: Track je ::