Friday, August 14, 2009

~ Aku Dah KuRuS ~

huhuhuh...sungguh sadis...aku dah kurus...hubby aku sendiri dah perasaan dan mula tegur....ade ke mcm tu kan.....tengah ngandung tp badan melidi.....aduuuhh...hari tu mase aku g timbang berat aku mmg turun......dlm 47kg gitu.....dh mcm berat anak dara beb.....gilossssssss.....

hubby aku dh 2X tegur......kurus mcm baru mula2 kawen.....melidi.....dia sian tgk aku die kate....hurm....aku pun xtau....dh lame xmkn nasi.....bile ingt nasi aku jd blur.....sayur pun dh lame aku xsentuh.....org yg gile sayur mcm aku xmakan sayur....mmg pregnancy kali ni byk mengejutkan aku....dah la xdijangka......memula -tive tukar +tive.........bile fikirkan makanan aku seakan fobia...seakan takot pada MAKANAN yg selama ni menjadi pilihan utama aku.........aku nak makan.....aku nak rase nikmat tu blk....makanan yg blh msk tekak aku ni cuma keropok.....air suam....

aduh penat mcm ni.....bile org ajak aku mkn...terpaksa aku tolak....walaupun perut aku lapar....aku makan....aku paksa diri aku makan walau aku tau kesudahannya mcm mane....betul2 menguji......bile makanan xlalu dlm perut aku ni.....bile le anugerah makanan ni boleh aku dapat blk.....bileeeeeeeeee?????????

2 comments :

**Nae/Naz** said...

iskk rengannya eynaaa...tkpa insyaAllah nnt masuk 4 bulan ka selera up...tp nae dulu sampai nk beranak la selera down...nasik tu paksa2 buleh la 4-5 suap...tp ayaq, teh ais 2 gelas sekali kalau makan di kedai hikhik

eyna said...

tu la nae...buatnye smpi sudah mcm ni payah.....harraz skrg mcm mane?...ssh nk mkn x?

:: Track je ::