Thursday, July 16, 2009

:::: Sian Anak Aku ::::

aku baru mula bekerja hari ni setelah 3 hari aku bercuti....sian anak aku bile die terpaksa menanggung sakit akibat chicken pox.....sepanjang kat sban die agak teruk.....manja semacam.....dan lastly bile blk umah aku....dia le heroin malaya....sihat walafiat...alhamdullillah....aku gembira sgt die sihat....sian gak aku tgk...hbs muka die.....mulut die lak ade ulser...

blk umah aku bwk die g klinik...doc tu terkejut nape doc kat sban xbg ubat anti virus die...pttnye kene bg so that kurang le sakit anak aku....xde le berpanjangan...what to do....dh jd kan....skrg ni die beransur pulih...just ade parut2 kat badan die...
hopefully die semakin sihat dan ceria.....Mama doakan alisya sihat ye syg......AMIN.......
sian anak aku........cepat la sihat...skrg ni aku kene jage elok2....so that parut die xde nti...klu x....kene diskaun la plak nti....hahahahahaha

6 comments :

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

ina, akak citer kat abg ajak pasal ina ckp doc tu x kasi ubat antivirus sbb alisya kecik lagi... lps tu, kitorang ni pun terusla wat conclusion yg paed yg kitorang jumpe ni x bagus sbb die bagi ubat antivirus kat rayyan... hehehehe

anyway, teruk ye alisya kene...
x pe la.. lps ni x kene dah..
rayyan ni, kat muka die naik sikit jek... yg byk naiknye kat lgn sampai ke tgn...
skg ni, kat tmpt lain, dah elok dah...
yg kat tgn die tgh teruk menggelupas nya..
tp, aktiviti2 conquer umah, berjln seperti bese... hehehehe

Rizziela said...

moga alisya cepat sembuh...
sian dia

Ain said...

anti pun doakn licha cepat sembuh n semoga parut2 tu pun hilang..

eyna said...

actually bukan ape...bukan xblh.....tp kene ade dosnya.....

ni psl antiviral tu...:-

Antiviral medicines have been developed and can help the fight against chickenpox if the medicine is started within the first 24 hours of the rash developing. For most healthy children antiviral medicine is not required, but teenagers and adults who are likely to experience a more severe dose, may benefit.

Others who could benefit from antiviral medicine are kids with eczema, lung conditions such as asthma, and those who have been prescribed steroids

alisya pun semakin mengganas....lembiknya sehari je....yg slbhnya mmg die la yg plg hebat....huhuhuhu

eyna said...

thanks anti sume (alisya jawab)hehehehehe

shima said...

lor,siannya alisya....alisya junior pon kena campak gak...tp halus...erm,kak eyna jg elok3 yer...moga cepat sembuh

:: Track je ::