Wednesday, July 8, 2009

:::: Sakit Kepala ::::

sakitnya kepala aku hari ni....tp releks je....smlm ade hot topic untuk digosipkan....xsangka dalam bergosip ade gak kuar cite psl pompuan gile tu...ade ke die tuduh aku jd punca die berenti padahal die mmg xreti buat keje dan xblh nk bercampur gaul dengan baik kat sini....actually smlm mase membuka cerita....sume di department aku mengakui yang sememangnya die xreti buat keje.....belagak bagus je lbh....even nk update name list pun mcm2 salah....ex-boss die pn complain...so cik yg konon cantik tu blh le berfikir sendiri.....aku je ke yg komen psl ko...sedar la diri ckit sbb ramai kat sini memang mengakui ko tu....ntah le susah nk describe...well ko mmg skrg tgh dpt nama sbb ko dianggap innocent oleh certain manusia yg xtau pape.....bg aku dan semua...tersgt tau siapa ko sbnrnya.....bagus pon ko xde dlm department ni.....

skrg ni sume kene buat laporan...adduiisshhh...bosannya...ade ke dh jd mcm sekolah rendah lak.....so conclusionnya mmg xleh hilang le skrg....klu x?....sila berjawab dengan org yg spttnya...xpe le...keje beb....ikut je la peraturan yg diberi.....roda tu berpusing...xsepanjang masa kita akan berasa kat atas.....

lagi 1 hal yg buat aku hangin psl cik P ni...bile le nk menjelma tiba...menanti dan terus menanti....dh dekat 3 minggu...mmg biol dan sewel la aku nye flow ni....xsuka...xsuka...xsuka...klu xde pape biarla aku peod...xkan nk depend kat ubat je kot...xpun blk ni aku nk iron perut aku....huh.....benci aaaaaaa mcm ni.......

4 comments :

Rizziela said...

cik P x mai lagi ke ena?

Rizziela said...

cik P x mai lagi ker ena? ntah2 dah ada isi :D

CIK CT said...

oik...x kan nak iron perod kot..huhu cam ganas jerk bunyik nih..sabar ek..ader brita gumbira kot

eyna said...

xde maknanya...dh check n result is -tive....xpe le.....blm ade rezeki.....kene usaha lbh ni...chaiyok...chaiyok.......

:: Track je ::