Thursday, July 30, 2009

:: NigHtMare ::

mlm td aku mimpi ngeri la kot...aku mimpi rambut aku kene potong....dah 2 kali aku mimpi gini....huh....org kate klu mimpi potong rambut ni rasenye mcm ade benda buruk nak jd....kite akan bercerai ngn org yg kita kasihi.....ish....Ya Allah jauhkan la kami dari semua benda yg xelok....aku xmau dan x bersedia sgt2......betul ke tafsir mimpi ni ek?...ke hanya mainan tido....aku sendiri rimas dan rungsing.....AMINNNNNNNN

8 comments :

CIK CT said...

mengarut la eyna..mimpi tukan mainan tido ajer...

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

jgn fikir yg bukan2 la ina... istighfar byk2...

Intan@mama Hadif-Brunei said...

Ish..Mintak2 jauhkn.Jgn percaya sgt la eyna.Mimpi kn permainan tidur.Tak baik tau.Huhu.Jgn pkir bukan2 ina kn preggy.

eyna said...

insyaAllah....mudah2han la kan....AMIN

Chor Ayu said...

eyna mimpi kul bape? ayu ada buku tafsiran mimpi..kalu mimpi dekat subuh, menan setan jek..kalu mimpi buruk, eyna ludah 3 kali ke kiri tau n selawat+istigfar..ustazah ajaq..

eyna said...

ye ke ayu?.....hurm eyna rase eyna mimpi subuh td kot....setan agaknya kan...tp tu le....lg menakotkan rambut eyna pun buruk sama....hahahahaha....makna disebalik mimpi pun takot gak...mintak2 le xde pape.......

cikgu math said...

Maybe sudah sampai masa untuk pakai tudung kot..sekadar peringatan..

cikgu math said...

Maybe sudah sampai masa untuk pakai tudung kot..sekadar peringatan..

:: Track je ::