Friday, July 24, 2009

:: Mulut mcm binatang H1N1 ::

haram betul le....sial je ko betina.....eeeiiiii...klu ko depan mata aku...mmg aku lempang muka ko....ko ingt ko tu baik ke......aku ingt sudah2 le jaja cite psl aku.....ko xde bahagia hidup aku....alih2....org HR byk yg ckp ko pg sbb aku.....ko pg sbb aku ke sbb ko tu yg sebal.....ko mmg menyemak dlm hidup aku.....

org yg xtau mmg ingt ko malaikat...biar aku tulis sini sifat dan perangai ko yg mcm iblis tu......ko tu hipokrit...plastik....depan baik belakang tikam baik punya.....ko tu xnak terima pendapat orang...konon blh terima.......org bodoh je leh percaya cite2 karut dan palsu ko.....ko tu manusia yg berkira penah aku kenal.....ko tu dh setaraf ngn pencurik (kemaruk harta ofis)...ambik harta org pastu buat2 lupa....barang ko sume simpan.......cakap besar...mcm bagus....MCM CANTIK......(ni plg xtahan okey)....PERASAN.....sume jantan konon suke kat ko....muntah aku wei......ko la manusia yg sangat aku menyesal untuk menabur bakti dan budi.......HIPOKRIT......PENIPU....xselamat la hidup ko...buat aku mcm ni.......

AKU TETAP AKAN BENCI KO......SEMAKIN MEMBENCI...tensssiiiiiooooooonnnya aku...lepas ni xtau le apa nk jd dlm department ni...sungguh xaman......xde privasi....mcm keje ngn Jabatan Penjara ciptaan sendiri...huh...dunia2.....xpe ni masa korang kat atas.....nti2 korang tau le....langit xkan selalu cerah....so berhati2...ALLAH MAHA ADIL........

3 comments :

CIK CT said...

marahnyer........!!!!!!!!!!!!!

eyna said...

marah gile la CT....kurang ajar gile die ni.....mmg sakit hati betul.....ade je cite psl die....burukkan eyna...apa masalah die ntah.....

**Nae/Naz** said...

upload gambo skit tingin nk tgk org perangai huduh nih...

:: Track je ::