Monday, July 20, 2009

:: Kami yg confident ::

hari ni mmg haru biru aku dibuatnya......parking kete mcm org mabuk....pastu aku punya la confident nak cash kan cheque.....alih2 xleh lak.....cash xde nak makan....hahahahaha...mati ooooooo......ely pun tgk aku confident die pun terover confident....hahahaha...

nasib ade puan fifi....tolong kami dar kelaparan....addoooiii....gile dan memalukan....ngn cash ade RM3...bankcard xde ditangan dan sadisnya cheque xleh nk dicashkan.....bencinya aku...benci sungguh.......xsuka2.....leh lak bile aku dah bank in kan cheque leh lak officer tu kate kene amik mase 3 hari....local bank kene 3 hari ke?...sengal ape die....

haiyyyoooo.....xnak benda sengal mcm ni jd lagi....maluuuuuuuuuuuuuu...neway thanks puan fifi.....i owe u babes....nti akan ku buat pembayaran di atas pembiayaan anda tadi....hahahahaha....gilosssssssssssss

No comments :

:: Track je ::