Tuesday, July 28, 2009

:: Confirmed ::

smlm dh g check...baru le tenang hati aku ni...mmg sah aku mengandung......Alhamdullillah....smlm scan ade nmpk kantung bby aku...tp kecik je....mayb dlm 4 minggu mcm tu....so next 2 weeks nk kene scan blk......so tunggu je la.....

smlm aku terus MC sbb mmg xlarat gile...blk umah terus tdo.....smpi kul 6....huhuhhu.....biase le kan sindrom ni....NGANTOK....huhuhuhuhu...

MOGA KANDUNGAN AKU NI SELAMAT HINGGA DIE DILAHIRKAN....aku betul2 bersyukur atas rahmat mu YA ALLAH....AMIN....

6 comments :

ieda said...

Alhamdulillah..tahniah ina...Ida tumpang gembira ngan berita nie..apa pun pas ni jaga makan & kandungan ina bebaik...Ida doakan kita sama2 selamat melahirkan zuriat kita nie..Insyaallah..

ieda said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ieda said...

Alhamdulillah..tahniah ina..ida tumpang gembira ngan berita ni..apa pun pas ni ina jaga makan & jaga kandungan ina bebaik..Ida doakan semoga kita sama2 selamat melahirkan zuriat kita ni..Insyaallah..

Ain said...

tahniah! Jaga diri baik2 k.. bykkn rest.. Suker la ticha ek.. nak jd kakak... semoga ticha jd kakak yang baik...

Chor Ayu said...

heheeh tahniah preggy mama sekali lg..ayok, bestnye lahai..jaga bb baik2 aa...

SHIMA said...

tahniah kak eyna...bykkan rest..jgn wat keje berat3..semoga selamat semuanya hingga melahirkan...x sabar plak nk tgk bb...hehe

:: Track je ::