Saturday, July 11, 2009

::: Chicken Pox :::

sungguh sadis...ak aku terkena virus chicken pox...smlm aku bergegas blk dr opis setelah mendapat berita anak aku kene chicken pox...aku xhiraukan pape dah skrg...asal anak aku ade depan mata aku.....xkira la sakit die mcm mana...aku nak selalu ade dengan die....bercucuran air mata aku bile tau anak aku xsihat....aku bab mcm ni mmg over sensitive...

blk dr sban ok le lg...xde la die merengek ke ape...elok main lg wlupun badan die semakin byk cecair yg kuar....sian aku tgk...hbs muka2 die sume....sian gile aku tgk.....dlm pada dia xsihat...elok gak memain....badan semakin panas sbnrnya...aduh sian gile aku tgk die......menahan kesakitan.......gtl lg xusah nk ckp kan.....

smlm gak pttnya aku kuar ngn mak aku.....abang2 aku dan anak2 buah aku makan kat senawang....mmg dh plan baik punya tp nasib bukan pada aku dan alisya yg dh lame x beramas mesra dgn sepupu2 die....haiiyyoooo...xpe le...demi anak aku....tp mak aku dtg jenguk kejap smlm ngn nyah sekali...hurm lega ckit hati aku...xde la aku rase mcm tertekan sgt kan.....

hari ni makin byk chicken pox die kuar....hbs muka, kepala, belakang...sume ade......isnin aku nak cuti utk jaga anak aku...so korang sume jgn rindu kat aku k....hahahaha...perasan je lbh kan......demi anak aku.....semua aku mampu tolak dan hadapi....anak aku jantung hati aku......

video
ni video die time mak aku dtg smlm...sempat mendodoi botol susu.....mase ni tgh ligat lg...hari ni je die agak lembik sbb semakin byk chicken pox die berani menunjukkan diri....huhuuhuhu

Moga anak mama kembali sihat dan ceria....kembali aktif mcm sblm ni.........kuatkan semangat dan mama n papa akan selalu ade ngn ayang...AMIN.........

3 comments :

Rizziela said...

siannyer licha...anti harap icha cepat sembuh yer sayang

Ain said...

ciannyer licha.. mesti gatal kan..
sabo ek.. aunty doakan licha cepat sembuh.. jgn garu2 taw..

eyna said...

thank you....

:: Track je ::