Saturday, June 6, 2009

:: Untuk perhatian manusia psyco ::

post ni aku tujukan kepada manusia yg xsepatutnya aku concern sblm ni...kepada manusia yg xpernah mengenang budi dan pengecut....dan paling teruk hatinya busuk mcm longkang.....aku xsuka nak menjadi manusia yg hipokrit.....

aku nak berterima kasih sgt pd ko dan kawan saviour ko yg sudi mencaci dan untuk ko menabur fitnah psl aku..aku xrugi pape....malah aku untung sgt sbb korang dah bg aku pahala percuma....aku ni kan mmg x sebaik mana...aku manusia biasa ada kelemahan....tp bile aku dh terlalu byk memberi......tp xpernah ade org hargai...aku dah mmg xleh terima sampai aku mati...sampai bile-bile k.....i really hate u...now n forever.....sblm ni aku xpenah benci dan cuba utk x benci.....but not now.....ko dah menabur fitnah dan perasaan benci aku kian bercambah....

ingt wahai manusia...this is your time....what goes around comes around.....ALLAH MAHA BERKUASA.....ingat...mungkin sekarang ko tgh gembira dengan sokongan kawan-kawan ko.....tp kat sini.....xde meninggalkan kesan yg baik pd sume.....diaorg nye impresion pd ko sgt buruk dan memalukan.....bukan sbb cerita-cerita aku.....sbb aku xreti nak mereka cerita mcm ko.....diaorg sendiri yg komplen.....aku diam dan bg aku....no comment beb.....ko pn tau kan....klu aku jd ko....aduiiiss malunya....

jgn terus jadikan blog aku yg korang anggap sebagai bodo ni sbg tempat korang melempiaskan komen dan cacian sengal korang.....apa kata korang buat blog sendiri dan luahkan sume kat sane....korang mungkin lupa aku keje kat mane?....suruhanjaya apa....hubby aku keje kementerian mana....klu aku jahat dan nak laporkan kejahatan cyber korang.....aku blh dan lepas ni klu korang teruskan usaha menyemak dlm webpage privasi aku....aku xkan teragak-agak lanjutkan reportkan aku pd pihak yg sepatutnya.....sila la...sbb sume yg aku kemukakan adalah fakta....dan ko pompuan.....saviour ko pn xdpt nk tolong lepas tu......

ingt ALLAH MAHA ADIL DAN BERKUASA....ni pepatah mat salleh yg aku baru dpt...." I admired someone that can bite rather than chew....chew...n chew....".....this sooo not me....but its you....hipocrite and plastic.....innocent la konon....muka je cantik....

jgn menyemak dilaman aku lagi...aku gembira dengan cara aku tanpa menyemak dlm hidup org lain.....blog aku....penulisan aku...komen aku...pendapat aku...sume hak aku....aku cuma nak membina dan membela tapi niat aku disalah erti...aku terima apa yg korang buat aku....terima kasih...mungkin korang lupa dosa fitnah org lbh teruk dari membunuh....ko mmg dah membunuh.....bunuh perasaan kesian aku pd ko.....dan aku nk ko hilang terus dr ingatan aku.....

cik saviour...terus pembelaan ko....aku xleh nk judge ko lbh2 sb aku xkenal ko....aku bukan manusia yg senang2 nk judge org tanpa mengenali diri org yg nk aku caci dan kritik.....terima kasih.....semoga korang bahagia ngn cara korang....jgn terus sesakkan kepala menyemak dlm blog aku......

No comments :

:: Track je ::