Tuesday, June 16, 2009

.:: Kisah seramku ::.

aku nak ceritakan kisah seram aku smlm....since ely ade kisah seram aku pun kene benda yg lbh kurang same...bezanya tempat dan waktu je....huhuhuhuhuh

smlm kan aku ade english class....ntah kenapa tetiba gatal lak aku nk wat sesi lawatan ke toilet....aduuiisshh...aku tawakal je la...aku ingt lagi sblm aku msk toilet aku nmpk ade tisu kat depan pintu toilet sebelah.....tengah aku membuang hajat...tetiba aku nmpk tisu tu mcm ditarik....huhuhuu.....yg kelakarnye elok lak aku perhati smpi tisu tu hilang...aku ape lg...cepat2 le membuang dan aku terdengar ade org msk....fuuuhhh selamat.....tp betul ke yg msk tu org.....aku cepat2 dan cuba kot2 ade punca angin yg membolehkan tisu itu berjalan dengan sendirinya......dan yg menakutkan.....xde punca angin......aku dengan pantas kuar selamatkan diri...

huhuhuhu...tatotnya....lately ni aku selalu gak dengar mmg kat sini ade momok......huhuhuhu..menakotkan...3 minggu lepas dak ofis aku kene kacau gak...xsangka kali ni aku lak mangsanya........

No comments :

:: Track je ::