Monday, June 22, 2009

:..: kami buat kerja gila :..:

wakakakaka....hari ni kami buat kerja gile dengan memakai skirt pendek g opis...hahahahaha...xpernah aku bygkan aku akan pakai mcm ni...siap ngn panty hose itam lagi....kelakor....mungkin ni pertama dan terakhir aku pakai kat sini....klu tempat lama aku berani le...kat sini mcm pelik je.....mmg semakin menghantu aku kat sini.....

hari jumaat hari tu pg training utk senam tari....penat gile....dan kaki aku cramp utk beberapa hari....aduh mmg penat dan sakit gile....hahahahaha....dan ade insiden yang terjadi.....but for sure its a good day for elly...hahahahah...ye ke?

mmg jumaat lepas mcm org gile aku....lepas blk terus kemas2 packing blk sban.....mmg penat....smpi sban lak anak aku xnak tdo...dok main je...aduh penat...dan aku bangun lambat hari sabtu tu...sungguh memalukan menantu seperti aku ni....aduh....aku kene betulkan habit aku yg teruk ni...selalu sgt xleh control time tdo dan terbabas....aku nak berubah...aku xnak terkocoh kacah lagi....oh tidaaaaaaaaakkkkkkkkkk.......

2 comments :

Anonymous said...

good 4 elly ? ? hahahaa . . .xde makne . .

elly magic said...

ot shud be a happy day for him . . sebab aktiviti merajuk dihentikan . . hahahahaha . . .

:: Track je ::