Thursday, June 18, 2009

.:: Dah Selamat dah ::.

Alhamdullillah....dah selamat aku membuka jahitan kat gusi ni....kurang le ckit rase tak selesa tu.....selamat.........leh makan ckit2....selalu klu mkn rase xselesa...doktor tu kata luka aku mcm dh ok....xde pape....just ade lubang ckit2....xde teruk...just terus jaga jgn bg besar lubang tu....pastu psl gigi yg baru nk kuar belah kiri ni...doktor tu kate gigi tu dh tertanam...so xyah buat klu xsahit....fuh...lega aku....aku takot sgt sbnrnya....hahahahahah...derita dan merana aku nk buat lg....xnaaaaaaakkkkkkk.......

lepas tu aku g jalan2....hajatnya konon nk beli notebook baru ngn beli kasut memandangkan aku kene sertai acara senam tari 1 malaysia....anjuran kementerian aku...adddooiii...malasnya....tp xpe le.....leh sihatkan badan...hahahaha...ye ke sihat?....

sempat gak la try mesin urut ogawa kat pyramid...best....lega la ckit bdn ni......hehehehehehehe....

No comments :

:: Track je ::