Monday, June 15, 2009

:: aku dah kembali ::

setelah 3 hari aku memcutikan diri di rumah akibat sakit gigi....aku mula bekerja semula hari ni...hurm bosannya...rase mcm nk relek lg kat rumah....gigi ni pun sakit lagi...aadddoooaaiii.....

petang ni lak ade english class....hurm sungguh tidak seronok....xsabar nak tunggu rabu....nak tau kenapa?....heheheehe....sbb aku nk kene g dentist tu blk n cabut benang yg menyeksakan aku ni.....xtau le lepas cabut benang ni ok ke x?....nak makan pun payah......ni luka still berdarah ckit....sakkkkiiiittttt........aku rase skrg gigi lain lak yg berjangkit sakit...kire mengada la sume ni.....xsuka-xsuka....

byk cite nak aku tulis dlm blog ni......tengok le...rase mcm nk update byk story mori...aku kan suke bercerita....hahahahaha...sesapa yg 'terbaca' blog aku jangan dengki k.......blog ni utk tontonan umum........

No comments :

:: Track je ::