Tuesday, June 30, 2009

:: adakah ?????????? ::

adakah aku skrg berada dlm keadaan yang tertanya2....hurm aku sendiri xpasti...aku confused sbnrnya.....aku dh buat apa yg ptt tp xde pape....adakah aku kene terus menanti....badan terasa lain....huh...penat le mcm ni.....xkan la biol smpi mcm ni.....

adakah sbb smlm aku mkn terlalu byk dan kenyang.....smlm mmg hari yg byk mkn utk aku....aku buat breakfast...luncheon yg hebat kat kitchen village....(credit to sya sbb kenalkan tempat tu)....plus snow ice...(tp xhbs sbb manis)....pastu tart & cake pemberian elly.....mase class mee goreng...mlmnya mee wantan bandung & sate samuri...bukan ke sume tu heavy dan membuatkan perut aku senak....

huh....mmg byk gile aku mkn...aku sendiri xpercaya.....pagi ni bgn2 mandi tp tetiba lak loya...dan terus buat pelaburan......adakah sbb aku keracunan atau?......hehehehehehe....

just wait n see....rezeki xkan kemana.....aku tetap menanti.....walau apa keputusan aku redha dan terima.....aku mmg xkisah...aku akn selalu gumbira....yeeeaaahhhaaaaaaaaaa.........

No comments :

:: Track je ::