Tuesday, May 26, 2009

~ sWeet LiTTle tIchA ~


sweet little ticha....huhuuhu...anak aku le tu.....makcik yg ganas dan kasar......smpi skrg batuk still on...bebaru ni die kene skin infection...tumbuh fungus la plak kat leher die...aduh...xsuka nye...aku bwk die g klinik...siap dlm mulut pn ade fungus...ni kes suka mengutip makanan merata2...sume die amik sesuka hati....ish geramnya aku.....memula aku ingt sisa makanan...rupanya mmg fungus...rupa benda tu sebijik mcm ulser...risau gak aku kan...sbb mase demam hari tu mmg ade ulser kat mulut die...mmg xleh terima pape makanan dlm mulut die....sian...terus turun bdn die....dh la mmg sedia under weight....


fungus tu dtg seiring...ngn leher die...hbs merah....sian aku tgk anak aku....so skrg umah aku mmg xde carpet...doctor kate die kene alahan...hurm so kene buang sume carpet n benda yg leh perangkap habuk....so kene cmpk le sume.....


gmbr kat ats tu gmbr die tgh stone aero chamber die...hehehehe...klu dulu die akan melalak xhengat-hengat...skrg ni die gian lak...pantang jumpa....betul le kate doctor tu...huhuhu..anak ku itu.....banyak sgt akalnya....hahahahaha....


cepat la sembuh anak mama.....penat n kesian aku tgk die......ni nk g holiday pn terpaksa batalkan sbb die xbape sihat...huuhuhuu.....sian anak aku tu........

2 comments :

**Nae/Naz** said...

adoi kesiannya ticha....fungus skrg tkleh memain...HFMD macam dah menular balik skrg...

eyna said...

tu le...eyna pn mase die kene tu...check gak kaki ngan tangan.....

:: Track je ::