Wednesday, May 6, 2009

:: Mari kite berdoa ::




smlm aku dpt berita pasal anak forumers FHA..nae bercerita ngn aku n mlmnye noy send sms kat aku....sedih dan terkejut.....skrg ni penyakit mmg susah nak dijangka....tp aku tetap berdoa utk anak kecil tu....kesian die...mane le die tau tentang penyakit ape yg die hidapi.....mcm mane die nk suarakan kesakitan die...huhuhuhu....seksa aku dengar....

Kawasaki....penyakit yg 1 ketika dulu penah melanda negara ni...dan skrg terkena lak kat OMAR RIFQY.....luluh hati ibu Rifqy bile tau pasal sume ni.....aku akan terus berdoa untuk die...dan korang sume aku pn harap dapat berdoa untuk die sekali....mungkin hari ni hari die....dan kite xtau hari kite bile lagi....bile jd mama ni baru tau mcm mane nk kene jage kesihatan anak.....bile anak org lain kene...hati kite yg takut bukan kepalang....aduh Ya ALLAH...mintak la dijauhkan sume malapetaka yang ada tu......SELAMATKANLAH OMAR RIFQY....LINDUNGILAH DIA DR SEGALA MALAPETAKA...SEMBUHKAN LAH PENYAKITNYA....KUATKAN SEMANGATNYA DAN IBUNYA.....AMIN......

# nae...pls update all da news bout Omar Rifqy k....thank a lot.....

No comments :

:: Track je ::