Tuesday, May 19, 2009

.: its her birthday :.


Happy 28th Birthday to my lovely sister...huhuhuhuh...dah semakin dewasa.....die le satu2 nye kakak aku...buruk baik die tetap kakak aku......die selalu tolong aku time aku susah...dulu aku memang rapat ngn die...g sekolah sesama.....msk uitm pun sesama.....gaduh sesama.....susah senang sesama......


tp since dua-dua dh ade keluarga sendiri rase mcm jauh lak ckit....aku ngn keluarga aku dan die dengan hubby die.....hopefully die akan happy ngn hidup die.....moga die akan dapat bby cepat....lama dah die menanti....aku faham sgt perasaan die.....


die le kakak aku dunia dan akhirat...walaupun mulut die jahat ckit....hehehe...melaser sane sini...klu tgk aku laser mulut kakak aku leh bg 10X laser dr aku.....kami telus....yg pastinye die xpenah simpan dalam hati....panas kejap je.......sejuk tu xyah amik mase lame.....kami berdua je la puteri bg mak abah....yg lain sume putera yg laser gak.......hahahahaha....kakak aku garang...aku selalu gak kene buli ngn die....dan yg pasti die leh control mak aku.......mungkin sbb die ni terlalu direct......kalau org xtau die mcm mane...mmg makan hati...aku pn kadang2 terasa gak....tp bile aku fikirkan ish nk buat ape marah2....die kakak aku...darah daging aku.....


ni next week birthday abang sulung aku....die tu lak super laser.....takpe....takpe...later on aku cite psl die...mase birthday die.....for sure die akan baca....hahahahahaha......


To akak...HAPPY BIRTHDAY TO YOU....MOGA ALLAH PANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.....DAN MOGA ALLAH PERMUDAHKAN USAHA UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT UNTUK KO DAN NIZAM.......may you have a hapiness life, better health and wealth.....take care of urself and ur family....Lapppp u kak......AMIN........

No comments :

:: Track je ::