Thursday, May 21, 2009

~ Harap-harap ini yang terakhir ~

hurm disebabkan perasaan marah aku pada 'die'....aku mmg xnak keruhkan keadaan dan akan membuatkan letupan aku makin kuat smpikan aku blh menjerit kat sini....so aku ambik keputusan g la tenangkan diri dan berbincang ngn 'die'...aku xnak die terus terluka kalau aku terus buat baran aku kat sini....

aku ni senang...bile hbs ckp hati aku akan lega......aku mmg bukan jenis menyimpan......lepas ni mmg 0-0...aku xnak menyesakkan kepala hotak aku.....dan aku xnak terus preasure die.....aku berbincang secara matang dan professional....aku xnak die terus hanyut ngn dunia die sendiri.....aku harap sgt die berubah...die sedar mane silap die...sbb aku sendiri sedar mane silap aku....aku xselesa nk hidup dengan cara bermasam muka....aku xsuke....

skrg ni setelah sume selesai...aku harap die blh berubah....berubah demi kebaikan die.....bine keyakinan diri......aku kagum pd sorang dak dprtmt aku....walupun ade masalah die sendiri....die tetap yakin dan alhamdullilah die berjaya......aku suke cara die.....matang dr usia die.....aku harap 'die' akan berubah...menjadi sesuatu yg baru....yg boleh buat org kagum dan percaya pada die.....sama seperti budak comel yg lg 1 tu......aku kagum sama kamu......

7 comments :

eyna said...

nape lak sengal blog aku ni.....dh leh comment ke?..ptt le xde comment selama ni.....huhuhuhu

**Nae/Naz** said...

ehehehhe...seb baik feedback...

eyna said...

giloosss jap ni nae.....

Ain said...

aah la k.eyna..
selm ni nk bg comment ada problem la..

eyna said...

huhuhu...skrg dh ok....leh la mengomel kat sini k....

ayna ismail said...

Sape budak nomey yg lagi satu tu? A bukan name sebenar eh? Hahah!

eyna said...

rase2 nye sape.........dh tau le sape ni....hahahahahah.......

:: Track je ::