Monday, May 25, 2009

~ Happy Birthday Bro ~


salam sume......smlm adalah hari jadi abang aku yg sulung...hurm abang aku yg super laser....die sebenarnya nak jadik superman...hahahaha...xde la.....HAPPY BIRTHDAY YOP.....dh tua dh pn....hurm life began at 40....and this is ur chance to grab all the oppurtunities.....

aku gembira ade abang mcm abang aku yg 1 ni...semangat waja dan berdikari.....berfikiran positif dan peramah...tp sekali ckp sume nk kene ikut die je......anak sulung kan....bulan ni mmg ramai yg celebrate birthday same....memula mak aku....kakak aku dan abang aku....hurm sume ni mmg laser dan punya semangat yg sangat tinggi....

mcm abang aku sorang ni.....penah jatuh tersungkur dan skrg die bangun dan boleh bergelak ketawa ngn kejayaan die yg xpenah sape pn jangka......die amik sume kritikan dan herdikan org sekeliling sbg pembakar semangat....dan berkat kesabaran isteri dan anak-anak...berkat kekuatan semangat abang aku...die mmg dh berjaya skrg ni....

walaupun aku mmg xberapa rapat ngn die...tp die tetap abang aku....abang sulong aku yg byk mulut.......aku mmg dh lali ngn kata-kata die...hurm msk telinga kanan kuar tinga kiri....xkuasa simpan dlm hati...nanti mati lak kan....huhuhuu

semoga abang aku yg 1 ni akan terus berjaya dan berjaya...terutama dalam mendidik anak2 die yg ramai tu.....moga terus berjaya dalam mengkaji salasilah manusia dan perniagaannye.....Moga Allah panjangkan umur yob...teruskan usaha....murahkan rezeki...MOga berjaya dalam mendidik anak-anak dan selamat di dunia dan akhirat......akhir sekali walau apa pun kata-kata yob selama ni mmg aku xpenah simpan sikit pn dlm hati.....AMIN.............

No comments :

:: Track je ::