Thursday, May 7, 2009

:: Chairman's Farewell Ceremony ::





Last thursday ade farewell untuk Chairman MCMC ni....Datuk Dr. Halim...huhuhuhu...aku pn xberapa kenal die dan sepanjang aku kerja kat sini beberapa kali je aku pernah terserempak ngn die....ingat lagi mase memula aku masuk keje sini....diaorg buat celebration untuk birthday die....dan skrg baru 2 bulan die dh nk bersara...so mmg aku xkenal la die....tp diaorg kate die humble...aku lak xblh nk comment pape since aku mmg xpenah ckp sepatah pn ngn die...


MCMC..mcm biase le setiap aktiviti pasti kene ade sesi makan....so mmg hari khamis hari tu kitaoeg melantak mcm nk rak...amik makanan mcm xpenah makan 10 tahun.....sume kiteorg amik...memula amik kueh....pastu angkut naik ats...turun balik amik lak laksa, yong tau fu ngn laksa....mmg dasar makan xhingat2 gemok le....

dlm mase tu sempat lagi buat sesi amik gmbr untuk kenang-kenangan....huhuhu.....tgk le gmbr melantak xhingat tu....pape pn bg aku yg plg sedap adalah chip tu....fuh..superb siap ngn gravy die lg......kueh lak leh le tahan...ade tart blueberry n custard......kitaorg kenyang smpi ke mlm....hahahahahaha......mane la aku xsemakin berisi bile keje sini.....makan dengan gembira dan seronoknye....hahahahahaha.....


dalam mase hbs makan tu baru la aku, elly ngn ayna menyesal xsudah...makanan yg xhbs tu aku sedekahkan kat tong sampah.....siap bg ckit kat boss aku....pape pn mmg happening tul ngn makanan kat sini...best n sempoi....


















No comments :

:: Track je ::