Thursday, May 21, 2009

:: Aku Makin Parah ::

pagi ni aku jd makin parah...makin geram...makin marah dan hampir benci....sungguh aku xsuka perasaan ni...aku xblh nk berdepan ngn 'die' dh....mungkin sementara....dulu aku ada masalah mcm ni kejap...tp kejap je la.....selepas konfrantasi ngn mamat tu...alhamdullilah kiteorg ok smpi skrg....tu sbb aku lebih selesa bekerja ngn lelaki.....xde perkara2 remeh timbul...xde le mengada-ngada ke ape....

smlm dh la aku tanya elok2 mcm mane ngn preparation die...die jwb ngn penuh kerek dan mcm bagus....heeelllooo aku nk membantu.....ko kan selalu ckp ko ni baru nk buat semua ni....dh tau baru nk buat jgn la nk belagak sombong......aku pun baru...xpandai pn sgt...tp ade inisiatif untuk belajar......bile dh dpt input mskkan dlm kepala bukan nye mengelamun bile org bercakap.....pastu bile lupa tanya blk soalan yg same....

hurm aku benar2 marah skrg ni...mayb sbb skrg ni aku tgh PMS kot...aku jd mcm ni....aku betul2 marah....aku rase mcm nk jd harimau skrg ni...cakar muka die yg konon nya cantik tu....aku faham xde manusia yg sempurna dan berkali-kali aku ckp aku sendiri xsempurna...tp tlg le.....kite kene la amik segala komplain org tu sbg pengajaran.....bukan just biat benda tu lalu mcm air...pastu jumpa sume org ckp "_ _ _ _ baru lg....xreti nk buat"....mmg menyakitkan.....ko buta huruf ke?...

aku mmg jenuh bersabar ngn die ni.....skrg ni mungkin larva kemarah aku semakin mendidih dah nak termuntah....tu yg jd mcm ni...xblh silap sikit...mmg nk kene je die ngn aku....aku xsuka perasaan aku ni....mmg nk cool kan diri aku yg panas ni.....aku xsuka...xsuka.....mmg xgemar....benci la mcm ni...aku nk keje...nk buat elok2...die lak menyakitkan hati aku....

mungkin aku mmg memendam lama so bile tersilap ckit aku leh hangin.....sabar ina....sabor.....klu ikutkan marah aku mmg aku lempang muka die tau.....xpe le....aku mmg nk neutralkan perasaan aku skrg ni...aku xnak ade perasaan busuk mcm ni.....keji lak rasenye ade perasaan mcm ni....tp klu aku stik jage hati die...sape lak nk jage hati aku....sbb aku penah bg muka....die pijak aku blk....so ape pendapat korang sume.....aku tension la mcm ni....

TTTTTOOOOLLLLOOONNNGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments :

**Nae/Naz** said...

haa akhirnya bleh gak post comment hihi...nae pun da prob kt temapt kerja (dgn bos ekceli)...rasa nk brenti ja...menyampah sgt

eyna said...

nape lak ni nae....huhuuhu...diaorg carik psl ke?

:: Track je ::