Monday, April 13, 2009

~ Malaysian most sexiest baby ~


ni la latest picture anak dara ku.....mengenakan busana istimewa....baju tidur aku...huhuhuu.....die ni mmg pantang tgk barang2 aku...termasuk le baju ni......setelah puas menyepahkan almari aku...baju ni yg menjadi pilihan hati die.....mungkin nampak seksi dimatanya...hehehehehehe....


mase aku pakaikan baju ni punya la excited die.....xnak die tanggal baju tu...jenuh hubby aku suh tanggalkan.....bile aku tanggalkan die sarungkan blk.....hehehe....kene la aku nyorokkan baju tu...baru die puas hati....mmg tidak syak lg anak aku ni kaki bergaya.....sume brg makeup aku mmg xleh lepa...alamatnya mmg die mula la jd mak andam.....

6 comments :

ieda said...

alahai..chanteq dan cute nyerrrrrr menantu Untie Ida nie..

nikie_am said...

pewittttttt...SEKSA nyer licha...

eyna said...

ni irfan tgk mau nk dtg kajang terus.....minang licha...hehehehehe

ieda said...

hehehehe..betul tu eyna besanku....kalo irfan tengok mau nak suruh ida hantar meminang licha nie...

Nae @ Naz said...

hah...dah belajaq grooming ni siap la...ekeke

eyna said...

tgu le harraz tau nk menyelongkar......tgk le ape lak fesyen die nk peragakan....

:: Track je ::