Tuesday, April 14, 2009

*- Ikutkan sakit.....xikutkan berdosa -*

nape aku tulis tajuk ni ek?...hurm...ntah le...aku sendiri xtau....aku tgh biol ni......mungkin sbb mood aku pn xbape ok....swing semacam je....tp xpe aku leh control sume tu....aku kene kuat...hehehehehe...yakin boleh eyna.....

skrg ni aku kene menjaga hati org sekeliling....biar aku mkn hati janji hati org yg sepatutnya terjaga dengan baik....adakah pengorbanan aku ni akan dinilai...dihargai...aku sendiri xtau.....atau suatu hari nanti aku pulak yg dihina & dikeji.....huuhuhuhu...biase la manusia kan...mane blh lari dr masalah...same la mcm aku ni......

ke aku ni yg sendiri bermasalah....aku sendiri xpasti....aku ni negatif sgt ke?...ish xde la...aku sentiasa positif...aku xsuka berpikiran negatif...benda tu sume menyesakkan otak aku.....aku xnak jd manusia yg selalu berfikiran songsang....selalu fikir yg bukan2.....aku cuma mahukan hidup aku....aku mahukan privacy dlm hidup aku.....tu je....'P.R.I.V.A.C.Y'...simple word rite.....(sori kene msk kelas mengeja lak ngn aku)

tp tule.....aku xblh dpt semua...xde ape yg sempurna di dunia ni melainkan Allah s.w.t...Allah Maha Mencipta.....sume ni dugaan darinya...sume ni balasan drnya atas kesilapan aku antara sedar dan tidak......sesungguhnya aku tidak pernah lari dr melakukan kesilapan.....

dan sekarang aku pasrah....aku kene berkorban untuk membahagiakan org lain...dan dlm mase yg same aku terpaksa lukakan hati pihak lain....untuk memberi kebahagiaan pada org lain......(ish berapa byk org lain daaaa)...hehehehe

pape pn hidup mesti enjoy....nikmati hidup seadanya.....lbh byk manusia yg lbh susah dr aku....aku kene bersyukur....ucapkan alhamdullillah....insyaAllah sume selamat....AMIN..........

No comments :

:: Track je ::