Monday, April 27, 2009

"- Bad Day For My HuBBy -"

hurm....bad day for my hubby....sian die sbb demam dh dekat 3 hari....started from last saturday......nak bwk g klinik pn same gak....lepas alisya baik dr demam die lak kene....aduh...harap2 aku kuat xde le kene kan...klu aku kene mmg masak....

hari ni pn die MC...baru je call tp still tertido...aku nk cuti xleh lak sbb hari ni ade Lecture Series...nak xnak kene la aku keje....Feeza dah suh aku handle...so terpaksa la aku tinggalkan hubby aku buat seketika....harap2 die sihat la....ptg ni nk g klinik lg...ubat batuk dh hbs die makan tp still same gak...agaknya musim kot skrg ni kan...cuaca xmenentu....nak buat mcm mane kan.....

Moga hubby aku sihat dan sejahtera....

3 comments :

Nae @ Naz said...

mmg musim la..ni nae pun sesema + nk batuk2...kena banyak minum air masak suam2...

ieda said...

ha'ahlah eyna...tengah musim lah sekarang ni..
irfan pun kekadang baik kekadang demam dia datang balik..
apa pun semoga hubby eyna cepat sembuh yer...

Ain said...

k.eyna, akak kena jaga2 tau.. kang berjangkit lak, lagi haru.. semoga hubby akak n licha cepat sembuh k

:: Track je ::