Thursday, March 12, 2009

forum hamid arshat

ni gambar aku ngn ida


noy n aku

ain ngan aku
makan-makan


sume rakan2....FHA

aku dh lame join forum ni....best woooo....melalui forum ni aku dpt ramai member.....blh tukar2 pendapat dan pengalaman......kene lak sume member dalam ni mmg happening.....hubby aku pn dh faham sgt klu aku sebut pasal member forum.....sampai die pn ikut join klu ade gathering...hehehehe...

tp yg kelakarnya melalui forum ni kite leh kenal mcm2 manusia...ade yg baik hati budinya....ade yg sebaliknya...baru ni ade kejutan oleh ex-forumers......ANIS namanye....hehehehe....atau nama glamernya joeanis83....die ni mmg hangat dan sengal.......menipu.....dah tu tuduh anak aku dan aku mcm2......ish sbnrnya aku mmg xkuasa nak layan si sengal ni sgt....semoga ko bahagia la anis......bile lg nk buat 'comeback' dgn sume cite happening ko tu......wakakakakakaka....

bile la lg diaorg nk wat gathering kan...leh jumpa sume forumers n member aku..........dpt tgk ramai bby yg cute2 sumenya.....sume aku suka n sayang......go go FHA...

No comments :

:: Track je ::