Thursday, March 12, 2009

All about Nur Alisya Sufiya..............


semakin ayu


dah besar anak mama


2nd day


dalam perut..........


ni saje aku nak cite pasal anak dara kesayangan aku........aku mmg happy untuk menjadi seorang ibu dan pengalaman ni mmg terlalu berharga dalam diri aku.......aku bertuah bile aku ade anak yang sangat2 comel, bijak dan manja.......
hurm briefly pasal alisya.......die ligat...nooootttiii sgt....mmg penat sgt nk melayan kerenah die.......kadang2 rase mcm aku ni ade anak lelaki lak....she's not like any other bby gurl......patung ke barbie mmg xde dlm list mainan die......sume mainan lelaki die main...bole, kete and most favorite is gadgets.....pening aku....sampai jahanam la handphone hubby aku....dalam phonebook kitaorg ntah sape2 nye name ntah die save kan....sabor je la.....sampai leh hbs credit die keje kan handphone aku........xpe...xpe....anak lebih bernilai dr segalanya....

dah la dlm perut pn xreti nak duduk diam......ligat semacam.....sampaikan aku ingat yang aku ngandungkan anak lelaki.....pasal jantina mmg surprise sungguh sebab mmg xnmpk mase scan.....tp gerak hati seorang ibu...aku kuat mengatakan yang aku akan dapat anak pompuan....hubby aku siap mimpikan nama die lg......Nur Alisya Sufiya....what a beautiful name.....aku sbnrnya mmg tingin nk bersalin normal...tp xleh lak.....anak aku dok degil xnak turun.....breech....songsang......huhuhuhuu...kene la ceaser........tp kate org dak songsang ni akalnya panjang.....dan aku seakan mengakui hakikat tu......mmg panjang sungguh akal anak aku tu.....
klu blh mmg aku nk korbankan semua untuk anak aku.....aku nak bg yg terbaik untuk die...dunia dan akhirat.......aku berharap sangat anak aku akan menjadi anak yang solehah.....berani....bertanggungjawab......berjaya dalam hidup dunia dan akhirat.....moga die dapat menjadi contoh terbaik untuk adik2 die nti.......
Alisya Sufiya mama and papa loooooovvvveeeeeeeee you sooooooo much..........

No comments :

:: Track je ::