Tuesday, March 24, 2009

alisya n her toys....


anak aku ni mmg suka sgt main.......ni la mainan kesayangan anak aku......kete ni ngn blok-blok lego ni.....suka sgt die susun ikut shape....pastu die bosan die campak sume...die gi lak panjat kete die.....bunyi kan horn kete tu......sekuat hati......


skrg ni bile dh pandai berjalan lg pening kepala aku...hbs satu umah die ronda...sampai aku lak naik penat tgk die....die aku tgk relek je....bile mlm mula la merenggek mintak urutkan kaki......lenguh agaknya bejalan....


ni batuk still xok lg...risau btul la aku.....dh nk dekat sebulan dh batuk die......mlm ni nk g pediatrician ade appoitment lg......xtau la mcm mane...klu blk aku nk mintak sedut je kan...esk lak aku amik half day...nak bwk anak aku g klinik kesihatan....tgk la mcm mane nti kan.....

1 comment :

ieda said...

semoga batuk alisya cepat sembuh yer...

:: Track je ::